Salvesta ostunimekirja
Looge uus ostunimekiri

Kaupluse eeskirjad

JÕGEDE OSTMINE – Müügieeskirjad veebipoes zookaralyste.ee:

 

  1. Üldsätted.

    1. Käesolevad kaupade müügi- ja ostutingimused (edaspidi "Tingimused"), kui Ostja on need heaks kiitnud (lugedes Tingimusi ja märgistades märkeruutu märkuse "Nõustun zookaralyste.ee tingimustega" kõrval), moodustavad poolte vahelise õiguslikult siduva dokumendi, mis määrab kindlaks Ostja ja zookaralyste vahelised kaupade müügi- ja ostutingimused. Ostja ja Müüja (edaspidi "Müüja") määravad kindlaks Ostja õigused ja kohustused, kauba ostmise ja selle eest tasumise tingimused, kauba üleandmise ja tagastamise korra, poolte vastutuse ning kõik muud kauba ostu ja müügiga seotud sätted zookaralyste.ee veebipoes.

    2. Müüja jätab endale õiguse muuta, muuta või täiendada tingimusi igal ajal. Registreeritud ostjaid teavitatakse kõigist muudatustest, muudatustest või täiendustest zookaralyste.ee süsteemi sisselogimise ajal ning nad peavad uuesti kinnitama Tingimused. Eeskirjade muudetud sätted jõustuvad alles pärast kinnitamist.

    3. Veebipood zookaralyste.ee müüb kogu Leedu Vabariigi territooriumil.

    4. Ostuõigus zookaralyste.ee veebipoes on õigusvõimelistel füüsilistel isikutel; alaealistel vanuses 14-18 aastat ainult vanemate või eestkostja nõusolekul, kui nad ei käsuta iseseisvalt oma sissetulekuid; ja juriidilistel isikutel.

    5. Interneti-aadressil www.zookaralyste.ee tegutsev kauplus zookaralyste.ee, mis kuulub eraõiguslikule juriidilisele isikule Eurobena UAB, registreeritud Leedu Vabariigi Riikliku Ettevõtte "Registrite Keskuse" Vilniuse filiaalis, registreeritud juriidiline isik UAB "Eurobena", juriidilise isiku kood 304734902, käibemaksukohustuslase kood LT100011660116, asukoha aadress A. Vienuolio g. 4, LT-01104 Vilnius (edaspidi "Müüja"), kes teostab kaubandustegevust lemmikloomatoodete müügi valdkonnas interneti teel.
  2. Isikuandmete kaitse

    1. Pärast seda, kui Ostja on nõustunud käesolevate tingimustega, on Müüjal õigus koguda ja töödelda Ostja poolt zookaralyste.ee le esitatud isikuandmeid ning vajaduse korral avaldada neid kolmandatele isikutele, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks.zookaralyste.ee l on õigus kasutada Ostja isikuandmeid ka selleks, et anda Ostjale teavet zookaralyste.ee tegevuse raames, ning kohustub hoiduma nende väärkasutamisest. Ostjal on õigus igal ajal keelata oma isikuandmete kogumine ja töötlemine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik Müügi- ja ostutingimustest tulenevate nõuete täitmiseks või tellimuse täitmiseks. Ostja peab sellest teavitama zookaralyste.ee kirjalikult punktis "Kontakt" märgitud e-posti aadressil. Klientide ja e-poe külastajate andmed on kaitstud kadumise, loata kasutamise ja muutmise eest. Andmekandjad on kaitstud kolmandate isikute juurdepääsu eest.

  3. Ostu-müügilepingu jõustumine

    1. Leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja, olles valinud ostetava(d) toote(d) ja moodustanud ostukorvi, klikib lingile "Telli".Vastavalt Leedu Vabariigi elektroonilise allkirja seaduse artikli 8 lõike 3 sätetele on Ostja tegevuse kinnitamine zookaralyste.ee veebipoes veebipoodi sisselogimise andmetega (parool) elektroonilise allkirja õiguslik mõju, nagu on sätestatud elektroonilise allkirja seaduse artikli 8 lõikes 1.

    2. zookaralyste.ee ei ole kohustatud Ostjat eraldi teavitama oma nõusolekust lepingu sõlmimiseks. zookaralyste.ee loetakse lepinguga nõustunuks alates hetkest, mil ta alustab tellimuse täitmist.

    3. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud ostu-müügileping registreeritakse ja salvestatakse zookaralyste.ee veebipoe andmebaasis.

  4. Ostja õigused

    1. Ostjal on õigus osta kaupu zookaralyste.ee e-poest vastavalt käesolevatele tingimustele, e-poele ja Leedu Vabariigi seadustele.

    2. Ostjal on õigus taganeda zookaralyste.ee veebipoega sõlmitud kauba ostu-müügilepingust, teatades sellest Müüjale kirjalikult (e-posti teel, märkides tagastatava toote, tellimuse numbri ja tagastamise põhjused) hiljemalt 14 (neljateistkümne) tööpäeva jooksul alates tarnekuupäevast.

    3. Ostja võib seda õigust kasutada ainult siis, kui kaup on originaalpakendis (kahjustamata pakendis), ei ole kahjustatud, ei ole kaotanud oma kaubandusliku välimuse (etiketid on terved, kaitsekile ei ole maha rebitud jne) (see punkt ei kehti madala kvaliteediga kauba tagastamise korral) ja on samas seisukorras, nagu ostja on selle kätte saanud.

    4. Müüja tasub kauba tagastamise kulud. Igal juhul ei kanna Ostja mingeid kulusid seoses kauba tagastamisega, välja arvatud kauba tagastamiseks ettevalmistamisega seotud kulud (nt tagastatud kauba toimetamine postkontorisse, pakendamiskulud jne.).
    5. Ettevõtjal, kes ostab kaupu väljaspool oma äritegevust, on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  5. Ostja kohustused

    1. Ostja võtab kauba vastu käesolevas lepingus sätestatud korras ja maksab selle eest kokkulepitud summa.

    2. Kui Ostja poolt registreerimisvormil esitatud andmed muutuvad, peab Ostja neid viivitamatult ajakohastama.

    3. Klient kohustub mitte andma oma sisselogimisandmeid edasi kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest viivitamatult teavitama Müüjat punktis "Kontakt" osutatud kontaktviiside kaudu.

    4. Ostja, kes kasutab zookaralyste.ee e-poodi, kohustub järgima käesolevat lepingut ja mitte rikkuma Leedu Vabariigi õigusakte.

  6. Müüja õigused

    1. Müüjal on õigus tühistada Ostja tellimus ilma eelneva etteteatamiseta, kui Ostja, kes on valinud muu makseviisi kui sularaha, ei maksa kauba eest hiljemalt 6 (kuus) tööpäevad.

    2. Kui Ostja otsustab kauba üleandmisel tasuda sularahas, võtab Müüja tellimuses märgitud telefoninumbri kaudu ühendust Ostjaga, kui tekib ebakindlus tellimuses esitatud teabe osas. Sellisel juhul algab tarneperiood alates ostjaga kontakti võtmise kuupäevast. Müüjal on õigus tühistada Ostja tellimus ilma Ostjat eelnevalt teavitamata, kui Müüja ei võta Ostjaga ühendust 3 (kolme) tööpäeva jooksul.

    3. zookaralyste.ee on õigus lepingust taganeda, kui lepingus nimetatud kaupade varud on otsa saanud, samuti kui lepingu on sõlminud isik, kellel ei olnud käesolevate tingimuste kohaselt õigust lepingut sõlmida.

    4. Erandjuhtudel ei pruugi varude jääk ja veebipood kokku langeda, mistõttu on võimalik, et tarnekuupäevad võivad erineda tellimuse vormistamise ajal näidatud kuupäevadest ja/või me ei saa teie tellimust täita või saame täita ainult osa teie tellimusest (sellisel juhul teavitatakse ostjat sellest viivitamatult).

  7. Müüja kohustused

    1. Müüja kohustub võimaldama Ostjal kasutada zookaralyste.ee veebipoes pakutavaid teenuseid käesolevates tingimustes ja veebipoes sätestatud tingimustel.

    2. Müüja kohustub tarnima Ostja poolt tellitud kaubad Ostja poolt määratud aadressil ja käesolevates tingimustes sätestatud tingimustel.

    3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Kui Ostja keeldub analoogset või võimalikult sarnast toodet vastu võtmast, kohustub Müüja tagastama Ostja poolt tasutud raha 5 (viie) tööpäeva jooksul, kui on tehtud ettemaks.

    4. Müüja kohustub kaitsma ja mitte edastama kolmandatele isikutele veebipoe registreerimisvormil esitatud Ostja isikuandmeid, välja arvatud Leedu Vabariigi seadustes sätestatud juhtudel.

  8. Hinnad, makseviisid ja -tingimused

    1. Ostja maksab kauba eest ühel järgmistest viisidest:

      1. Maksmine pangaülekandega on ettemaks, mille puhul Ostja kannab omal soovil raha zookaralyste.ee pangakontole.

      2. Tasumine sularahas kohaletoimetamisel - ostja maksab kauba eest kullerile üleandmisel (üleandmine - vastuvõtmine).

    2. Ostja kohustub tasuma hiljemalt 2 (kahe) tööpäeva jooksul makse eest punktis 8.1.1 sätestatud makseviisiga. Eespool nimetatud juhtudel algab kaubasaadetise ettevalmistamine ja kaupade tarnimise tähtaeg alles pärast kauba eest tasumise laekumist.

    3. Klient võib valida järgmised makseviisid tellitud kaupade eest: BLIK maksed, maksekaart, elektrooniline ülekanne ING Bank Śląski S.A. poolt hallatava välise Imoje maksesüsteemi kaudu, mis asub Katowices.
  9. Kaupade tarnimine

    1. Kauba tarnib Müüja või tema volitatud esindaja (kuller). Kui tellimuse summa ületab 17 eurot, toimetatakse kaup tasuta kohale, vastasel juhul maksab kauba kohaletoimetamine 2,5 eurot. Kohaletoimetamine Kuressaarde maksab 40 eurot, sõltumata tellimuse summast.

    2. Müüja kohustub kauba Ostjale üle andma 4 tööpäeva jooksul. Kuller võtab Ostjaga ühendust päev enne kohaletoimetamist, et leppida kokku täpsem tarneaeg. Tarnetähtaegu ei kohaldata juhul, kui Müüjal ei ole kaupa laos ja Ostjat teavitatakse tellitud kauba puudumisest ja võimalikest asendusvõimalustest sarnase toote vastu. Ostja nõustub ka sellega, et erandlikel asjaoludel võib kaupade tarnimine viibida vääramatu jõu tõttu.

    3. Kaupade tellimisel kohustub Ostja täpsustama täpse tarnekoha.

    4. Kohaletoimetamise ajal peab ostja koos müüja või tema volitatud esindajaga kontrollima saadetise seisukorda. Kui ostja on allkirjastanud arve (konossemendi) või mis tahes muu dokumendi või seadme saadetise üleandmiseks ja vastuvõtmiseks, loetakse, et saadetis on tarnitud heas seisukorras.

    5. Tarnekulud ja muu tarnet puudutav teave on esitatud e-poe jaotises "Kuidas osta".

    6. Kui teie tellimus ületab 17 eurot, kuid te otsustate maksta kulleriga kohaletoimetamise ajal, lisandub lisatasu 2,5 eurot.

  10. Kaupade tagastamine ja vahetamine

    1. Kui ostjale on müüdud mitterahuldava kvaliteediga kaup ja müüja ei ole puudusi ostjaga arutanud, on ostjal õigus omal valikul nõuda, et müüja asendaks mitterahuldava toote rahuldava kvaliteediga tootega;

      • vähendada vastavalt toote hinda;
      • parandab kauba puudused mõistliku aja jooksul tasuta;
      • hüvitab kauba puuduste kõrvaldamise kulud, kui müüja ei kõrvalda puudusi mõistliku aja jooksul ja ostja ise või kolmandate isikute abiga kõrvaldab puudused;
      • lõpetada müügileping ühepoolselt ja nõuda toote eest makstud raha tagastamist.

      Seaduslikele nõuetele vastava kauba kvaliteedi garantii annab kauba müüja ja/või tootja, edasimüüja, tarnija, importija või muu isik, kes tema nimel kaupa turustab. Kui selline garantii on ette nähtud, tuleb see märkida kaubale lisatud kirjelduses.

      Kui kauba suhtes kehtib garantiiaeg, võib esitada pretensioone puuduste kohta, kui puudused avastatakse garantiiaja jooksul. Kui osa suhtes kehtib põhitootest lühem kvaliteedigarantiiaeg, võib osa puuduste kohta esitada nõude põhitoote kvaliteedigarantiiaja jooksul. Kui komponendi osa garantiiaeg on pikem kui põhitoote garantiiaeg, võib garantiiaja jooksul avastatud defektide eest esitada nõude, olenemata sellest, et põhitoote garantiiaeg on lõppenud.

      Kui kaubal on säilivusaeg, võib ostja esitada nõudeid puuduste kohta säilivusaja jooksul.

      Kui kauba kvaliteedi või kasutuskõlblikkuse tagamise tähtaeg puudub, võib ostja esitada nõude puuduste kohta mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale, välja arvatud juhul, kui muudes õigusaktides või kauba müügilepingus on sätestatud pikem tähtaeg;

      Kui ostja ostab mitterahuldava kvaliteediga toote, peab ostja esitama müüjale kirjaliku taotluse, märkides tellimuse numbri ja tagastatava toote nimetuse, toote puudused ja ostja valiku ühe järgmistest nõuetest, st. defektse toote asendamine rahuldava kvaliteediga tootega; toote hinna vastav vähendamine; toote defektide tasuta kõrvaldamine mõistliku aja jooksul; toote defektide kõrvaldamise kulude hüvitamine, kui defektid on kõrvaldatud ostja enda või kolmandate isikute poolt ilma müüja sekkumiseta mõistliku aja jooksul; müügilepingu ühepoolne tühistamine; ja toote eest makstud raha tagastamine.

      Ostja peab taotlusele lisama dokumendi, mis kinnitab kauba ostmist müüjalt. Kui ostja ei esita müüjalt ostutõendit, ei rahuldata tema nõudeid.

      Ostja kirjaliku taotluse saamisel peab müüja esitama ostjale üksikasjalikult põhjendatud kirjaliku vastuse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates ostja taotluse saamisest, kui muudes õigusaktides ei ole sätestatud teisiti.

      Kui müüja tõestab, et kauba puudused on põhjustatud sellest, et ostja on rikkunud kauba kasutamise või ladustamise eeskirju, siis kaupa ei asendata, puudusi ei kõrvaldata ja raha ei tagastata.

      Kui ostjale ei meeldi kauba kuju, suurus, värvus, mudel või komplektsus, on tal õigus asendada see 14 päeva  jooksul alates toiduks mittekasutatava kauba kättesaamise kuupäevast sarnase, teise suuruse, kuju, värvi, mudeli või komplektsusega kaubaga. Kui asendamine toob kaasa hinnavahe, peab ostja maksma müüjale ümberarvutatud hinna.

      Sellisel juhul peab ostja esitama müüjale kirjaliku taotluse, milles märgib oma eelistused. Ostja peab taotlusele lisama dokumendi, mis kinnitab kauba ostmist ja müümist müüjalt. Kui müüjalt ostutõendit ei esitata, siis ostja taotlust ei täideta.

      Ostja võib seda õigust kasutada ainult siis, kui kaup ei ole kasutatud, on heas seisukorras ja ei ole kahjustatud ega kaotanud oma kaubakõlblikku välimust. Kauba või selle pakendi välimuse muutmist, mis oli vajalik kauba kontrollimiseks, ei saa pidada kauba välimuse muutmiseks.

      Kui müüjal ei ole asendustoodet, on ostjal õigus tagastada toode müüjale 14 päeva jooksul pärast toiduks mittekasutatava kauba kättesaamist ja saada tagasi selle eest makstud raha.

      Kui teil on küsimusi, palun helistage   +37 060 59 39 55    või e-posti teel shop@zookaralyste.ee

      Kui teil ei õnnestu müüjaga vaidlust lahendada, võite esitada meie e-poest ostetud ebakvaliteetset toodet või teenust puudutavad taotlused või kaebused riigi tarbijakaitseametile (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius): tarnyba@vvtat.lt, tel.: 8 526 267 51,  interneto svetainė www.vvtat.lt või täita taotlusvorm EGS platvormil http://ec.europa.eu/odr/

       

      Neid kvaliteetseid kaupu ei saa ümber vahetada ega tagastada:

      Ostjal on õigus taganeda kauglepingust või väljaspool äriruume sõlmitud lepingust neljateistkümne päeva jooksul ilma mingit põhjust esitamata ja ilma muid kui tsiviilseadustiku artiklis 6.22811 sätestatud kulusid kandmata, välja arvatud käesoleva artikli 6.22810 lõikes 2 sätestatud erandid:
       
      1) teenuslepingud, kui teenused on tarbijale täielikult osutatud, tingimusel et enne teenuste osutamist on saadud tarbija selgesõnaline nõusolek ja kinnitus, et tal ei ole õigust lepingust taganeda, kui kaupleja on lepingu täielikult täitnud;
       
      2) lepingud, mille alusel müüdud kaupade või teenuste hind sõltub finantsturu kõikumistest lõikes 1 osutatud taganemisperioodi jooksul;
       
      3) lepingud kaupade kohta, mis on valmistatud tarbija konkreetsete juhiste järgi, mis ei ole eeltoodud ja mis on valmistatud vastavalt tarbija isiklikule valikule või juhistele, või kaupade kohta, mis on sõnaselgelt kohandatud tarbija isiklikele vajadustele;
       
      4) lepingud kergesti riknevate või lühikese säilivusajaga kaupade kohta;
       
      5) lepingud pakendatud kaupade kohta, mis on pärast tarnimist lahtipakitud ja mida ei saa tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada;
       
      6) lepingud kaupade kohta, mis oma olemuselt on pärast tarnimist muudest kaupadest eristamatud;
       
      7) alkohoolsete jookide lepingud, mille hind on fikseeritud müügilepingu sõlmimise ajal ja mis tarnitakse 30 päeva pärast lepingu sõlmimist ning mille õiglane väärtus sõltub turukõikumistest;
       
      8) lepingud, mis on sõlmitud pärast seda, kui tarbija on esitanud kauplejale konkreetse taotluse, et kaupleja tuleks kohale tegema kiireloomulisi remondi- või hooldustöid. Kui kaupleja osutab sellisel juhul rohkem lisateenuseid, kui tarbija konkreetselt taotles, või müüb rohkem lisakaupu, kui on vaja remondi- või hooldustööde tegemiseks, kohaldatakse taganemisõigust nende lisateenuste või -kaupade suhtes;
       
      9) lepingud pakendatud video- või helisalvestiste või pakendatud tarkvara kohta, mis on pärast tarnimist lahtipakitud;
       
      10) ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade tarnimise lepingud, välja arvatud nende väljaannete tellimise lepingud;
       
      11) avalikul enampakkumisel sõlmitud lepingud;
       
      12) majutus-, kaubaveo-, autolaenutus-, toitlustus- või vabaajateenuste lepingud, kui lepingus on kindlaks määratud konkreetne kuupäev või ajavahemik teenuste osutamiseks;
       
      13) digitaalse infosisu pakkumise lepingud, tingimusel et digitaalse infosisu pakkumine on algatatud tarbija eelneval selgesõnalisel nõusolekul ja tingimusel, et see toob kaasa taganemisõiguse kaotamise.

       
       
       
  11. Teabevahetus

    1. Müüja saadab kõik teated Ostja poolt registreerimisvormil esitatud e-posti aadressile.

    2. Ostja saadab kõik teated ja küsimused Müüja veebipoe jaotises "Kontakt" märgitud kontaktisikule.

  12. Lõppsätted

    1. Käesolevatest eeskirjadest tulenevaid suhteid reguleerib Leedu Vabariigi õigus.

    2. Käesolevate eeskirjade kohaldamisest tulenevad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi seadustega kehtestatud korras.

  13. Kui ostjale on müüdud mitterahuldava kvaliteediga kaup ja müüja ei ole puudusi ostjaga arutanud, on ostjal õigus omal valikul nõuda, et müüja asendaks mitterahuldava toote rahuldava kvaliteediga tootega;

    • vähendada vastavalt toote hinda;
    • parandab kauba puudused mõistliku aja jooksul tasuta;
    • hüvitab kauba puuduste kõrvaldamise kulud, kui müüja ei kõrvalda puudusi mõistliku aja jooksul ja ostja ise või kolmandate isikute abiga kõrvaldab puudused;
    • lõpetada müügileping ühepoolselt ja nõuda toote eest makstud raha tagastamist.

    Seaduslikele nõuetele vastava kauba kvaliteedi garantii annab kauba müüja ja/või tootja, edasimüüja, tarnija, importija või muu isik, kes tema nimel kaupa turustab. Kui selline garantii on ette nähtud, tuleb see märkida kaubale lisatud kirjelduses.

    Kui kauba suhtes kehtib garantiiaeg, võib esitada pretensioone puuduste kohta, kui puudused avastatakse garantiiaja jooksul. Kui osa suhtes kehtib põhitootest lühem kvaliteedigarantiiaeg, võib osa puuduste kohta esitada nõude põhitoote kvaliteedigarantiiaja jooksul. Kui komponendi osa garantiiaeg on pikem kui põhitoote garantiiaeg, võib garantiiaja jooksul avastatud defektide eest esitada nõude, olenemata sellest, et põhitoote garantiiaeg on lõppenud.

    Kui kaubal on säilivusaeg, võib ostja esitada nõudeid puuduste kohta säilivusaja jooksul.

    Kui kauba kvaliteedi või kasutuskõlblikkuse tagamise tähtaeg puudub, võib ostja esitada nõude puuduste kohta mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale, välja arvatud juhul, kui muudes õigusaktides või kauba müügilepingus on sätestatud pikem tähtaeg;

    Kui ostja ostab mitterahuldava kvaliteediga toote, peab ostja esitama müüjale kirjaliku taotluse, märkides tellimuse numbri ja tagastatava toote nimetuse, toote puudused ja ostja valiku ühe järgmistest nõuetest, st. defektse toote asendamine rahuldava kvaliteediga tootega; toote hinna vastav vähendamine; toote defektide tasuta kõrvaldamine mõistliku aja jooksul; toote defektide kõrvaldamise kulude hüvitamine, kui defektid on kõrvaldatud ostja enda või kolmandate isikute poolt ilma müüja sekkumiseta mõistliku aja jooksul; müügilepingu ühepoolne tühistamine; ja toote eest makstud raha tagastamine.

    Ostja peab taotlusele lisama dokumendi, mis kinnitab kauba ostmist müüjalt. Kui ostja ei esita müüjalt ostutõendit, ei rahuldata tema nõudeid.

    Ostja kirjaliku taotluse saamisel peab müüja esitama ostjale üksikasjalikult põhjendatud kirjaliku vastuse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates ostja taotluse saamisest, kui muudes õigusaktides ei ole sätestatud teisiti.

    Kui müüja tõestab, et kauba puudused on põhjustatud sellest, et ostja on rikkunud kauba kasutamise või ladustamise eeskirju, siis kaupa ei asendata, puudusi ei kõrvaldata ja raha ei tagastata.

    Kui ostjale ei meeldi kauba kuju, suurus, värvus, mudel või komplektsus, on tal õigus asendada see 14 päeva jooksul alates toiduks mittekasutatava kauba kättesaamise kuupäevast sarnase, teise suuruse, kuju, värvi, mudeli või komplektsusega kaubaga. Kui asendamine toob kaasa hinnavahe, peab ostja maksma müüjale ümberarvutatud hinna.

    Sellisel juhul peab ostja esitama müüjale kirjaliku taotluse, milles märgib oma eelistused. Ostja peab taotlusele lisama dokumendi, mis kinnitab kauba ostmist ja müümist müüjalt. Kui müüjalt ostutõendit ei esitata, siis ostja taotlust ei täideta.

    Ostja võib seda õigust kasutada ainult siis, kui kaup ei ole kasutatud, on heas seisukorras ja ei ole kahjustatud ega kaotanud oma kaubakõlblikku välimust. Kauba või selle pakendi välimuse muutmist, mis oli vajalik kauba kontrollimiseks, ei saa pidada kauba välimuse muutmiseks.

    Kui müüjal ei ole asendustoodet, on ostjal õigus tagastada toode müüjale 14 päeva jooksul pärast toiduks mittekasutatava kauba kättesaamist ja saada tagasi selle eest makstud raha.

    Kui teil on küsimusi, palun helistage  +37 060 59 39 55 või e-posti teel shop@zookaralyste.ee

    Kui teil ei õnnestu müüjaga vaidlust lahendada, võite esitada meie e-poest ostetud ebakvaliteetset toodet või teenust puudutavad taotlused või kaebused riigi tarbijakaitseametile (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius): tarnyba@vvtat.lt, tel.: 8 526 267 51,  interneto svetainė www.vvtat.lt või täita taotlusvorm EGS platvormil http://ec.europa.eu/odr/

     

    Neid kvaliteetseid kaupu ei saa ümber vahetada ega tagastada:

    Ostjal on õigus taganeda kauglepingust või väljaspool äriruume sõlmitud lepingust neljateistkümne päeva jooksul ilma mingit põhjust esitamata ja ilma muid kui tsiviilseadustiku artiklis 6.22811 sätestatud kulusid kandmata, välja arvatud käesoleva artikli 6.22810 lõikes 2 sätestatud erandid:
     
    1) teenuslepingud, kui teenused on tarbijale täielikult osutatud, tingimusel et enne teenuste osutamist on saadud tarbija selgesõnaline nõusolek ja kinnitus, et tal ei ole õigust lepingust taganeda, kui kaupleja on lepingu täielikult täitnud;
     
    2) lepingud, mille alusel müüdud kaupade või teenuste hind sõltub finantsturu kõikumistest lõikes 1 osutatud taganemisperioodi jooksul;
     
    3) lepingud kaupade kohta, mis on valmistatud tarbija konkreetsete juhiste järgi, mis ei ole eeltoodud ja mis on valmistatud vastavalt tarbija isiklikule valikule või juhistele, või kaupade kohta, mis on sõnaselgelt kohandatud tarbija isiklikele vajadustele;
     
    4) lepingud kergesti riknevate või lühikese säilivusajaga kaupade kohta;
     
    5) lepingud pakendatud kaupade kohta, mis on pärast tarnimist lahtipakitud ja mida ei saa tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada;
     
    6) lepingud kaupade kohta, mis oma olemuselt on pärast tarnimist muudest kaupadest eristamatud;
     
    7) alkohoolsete jookide lepingud, mille hind on fikseeritud müügilepingu sõlmimise ajal ja mis tarnitakse 30 päeva pärast lepingu sõlmimist ning mille õiglane väärtus sõltub turukõikumistest;
     
    8) lepingud, mis on sõlmitud pärast seda, kui tarbija on esitanud kauplejale konkreetse taotluse, et kaupleja tuleks kohale tegema kiireloomulisi remondi- või hooldustöid. Kui kaupleja osutab sellisel juhul rohkem lisateenuseid, kui tarbija konkreetselt taotles, või müüb rohkem lisakaupu, kui on vaja remondi- või hooldustööde tegemiseks, kohaldatakse taganemisõigust nende lisateenuste või -kaupade suhtes;
     
    9) lepingud pakendatud video- või helisalvestiste või pakendatud tarkvara kohta, mis on pärast tarnimist lahtipakitud;
     
    10) ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade tarnimise lepingud, välja arvatud nende väljaannete tellimise lepingud;
     
    11) avalikul enampakkumisel sõlmitud lepingud;
     
    12) majutus-, kaubaveo-, autolaenutus-, toitlustus- või vabaajateenuste lepingud, kui lepingus on kindlaks määratud konkreetne kuupäev või ajavahemik teenuste osutamiseks;
     
    13) digitaalse infosisu pakkumise lepingud, tingimusel et digitaalse infosisu pakkumine on algatatud tarbija eelneval selgesõnalisel nõusolekul ja tingimusel, et see toob kaasa taganemisõiguse kaotamise.

     

    Tagastamise ja vahetamise kord:

    Vahetuse või tagasisaatmise puhul helistage palun  +37 060 59 39 55   arba el. paštu  shop@zookaralyste.ee  

    Kui kaup tagastatakse müüja süül, vastutab klient transpordikulude eest.

    Me tagastame raha tagastatud kauba eest 7 tööpäeva jooksul pärast kauba kättesaamist pangakontole, millelt tellimuse eest tasuti.

Zaufane Opinie IdoSell
4.71 / 5.00 69 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-01-23
Pakend oli problemaatiline, aga kaup oli terve. Aitäh!
2023-01-14
Korralik kaup ja kiire tarne tootja lubatud ajal.
pixel